Przełom 2008/2009 r. to okres technologicznych innowacji w SKOK NIKE. Dla swoich Członków udostępniliśmy m.in. nowoczesną i bezpieczną usługę dostępu do konta przez Internet i Telefon - eSKOK. Dzięki usłudze dostęp do konta w SKOK NIKE od teraz możliwy jest z dowolnego miejsca na świecie, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Usługa eSKOK to dostęp m.in. do:
Rachunków depozytowych:
Indywidualnego Konta Spółdzielczego (IKS)
Indywidualnego Konta Spółdzielczego z funkcją rozliczeniową (IKS+)
Rachunku Oszczędnościowo-Rozliczeniowego
Rachunku Oszczędnościowego
Rachunku firmowego Tandem
Preferencyjnych lokat terminowych dostępnych wyłącznie w eSKOK (zawieranie i zrywanie umów).
Rachunków kredytowych i pożyczkowych:
Informacji o saldzie, naliczonych odsetkach i wysokości najbliższej płatności,
Informacji o przyznanym limicie w koncie ROR
Informacji o posiadanych kartach płatniczych VISA
Przelewów:
jednorazowych i zleceń stałych oraz przelewów wewnętrznych zarówno pomiędzy rachunkami własnymi jak i rachunkami należącymi do różnych Członków.
Przelewów do ZUS i Urzędów Skarbowych
oraz historii operacji na wszystkich w/w rachunkach.
Początkowo eSKOK, podobnie jak karty płatnicze VISA, był jedynie dodatkową opcją oferowaną do konta. W 2010 r., w odpowiedzi na liczne sugestie naszych Członków, usługę eSKOK i konto ROR połączyliśmy w jeden nowy produkt – E-KONTO –szczególnie polecany osobom ceniącym wygodę i stały dostęp do konta oraz chcących mieć dostęp do preferencyjnych produktów oferowanych wyłącznie prze internet. E-KONTO to produkt oferowany równolegle z usługą eSKOK:
posiadający większość zalet bezpłatnego konta ROR m.in. bezpłatne wypłaty i wpłaty w oddziałach, dostęp do środków za pomocą karty płatniczej VISA z bezprowizyjnymi wypłatami w sieci bankomatów własnych oznaczonych logo SKOK24 oraz niskimi prowizjami za wypłaty w bankomatach GlobalCash i eCard
posiadający wszystkie możliwości usługi eSKOK
a ponadto oferujący
dużo tańsze przelewy jednorazowe i zlecenia stałe zarówno realizowane przez internet, telefon jak i w oddziale,
dostęp do niskooprocentowanej linii pożyczkowej z wysokim limitem.
Bezpieczeństwo usługi gwarantuje login i hasło ustalane przez użytkownika będące podstawowym zabezpieczeniem przed nieuprawnionym dostępem do konta. Przed pierwszym logowaniem wymagana jest aktywacja usługi u Operatora tele-skok. Dodatkowo, każda transakcja wymaga autoryzacji za pomocą listy haseł jednorazowych. Połączenie internetowe ze stroną www.eskok.pl szyfrowane jest za pomocą protokołu SSL będącego obecnie standardem bezpiecznej komunikacji użytkownika z serwerem WWW. Stosując się do kilku podstawowych zasad korzystania z loginu i haseł jednorazowych, określonych na stronie www.eskok.pl, można mieć pewność, że korzystanie z usługi eSKOK będzie bezpieczne.
Szerokie możliwości usługi, wygoda korzystania oraz jej bezpieczeństwo sprawiły, że stała się produktem, z którego chętnie korzystają nasi Członkowie. Po ponad dwóch latach od jej wprowadzenia z usługi korzysta kilkaset osób i liczba ta stale rośnie.
Usługa cały czas jest rozwijana m.in. dzięki opiniom przesłanym przez użytkowników. W lutym tego roku np. wprowadzona została nowa zakładka – Moje dane – na której użytkownik może sprawdzić poprawność wprowadzonych danych adresowych oraz wprowadzić lub zmienić adresu email. W minionym roku w usłudze dodano również m.in.
możliwość realizacji przelewów FEP (Fundusz Emerytur Pomostowych),
jednoczesnego wydruku wielu potwierdzeń operacji,
komunikaty uzasadniające blokadę serwisu eSKOK
zmiany w prezentacji kart płatniczych VISA